Xərçəng riskini azaldan 9 bəslənmə təklifi

Xərçəngdən qorunmada təsirli olan faktorlardan biri də qidalanmadır. Bu səbəblə mütəxəssislərə görə, xərçənglə qarşı-qarşıya qalmadan əvvəl alınması lazım olan tədbirlərin başında da balanslı və sağlam bəslənmə gəlir.

Araşdırmalarda xərçəng meydana gəlməsinin qidalanma ilə əlaqəsinin 35% nisbətində olduğunu ifadə edən onkoloq Doç. Dr. Halit Karaca, “Bədənin böyüməsi və yenilənməsi üçün lazımlı olan enerji və qida elementlərinin hər birinin kifayət qədər alınmasına, kafi və balanslı bəslənmə deyilir. Lazım olduğundan çox alınan qidalar isə balanssız bəslənmə və köklüyə səbəb olur. Bu vəziyyətin xərçəng, ürək damar xəstəlikləri, diabet kimi xəstəliklərin meydana gəlməsində rolu böyükdür. Əslində qidalar bir tərəfdən xərçəng yaradan, digər tərəfdən xərçəng önləyici maddələri ehtiva etməkdədir “dedi.

Süfrənizdə ZƏRƏRLİ beşini uzaqlaşdırın

Yanlış bişirmə və saxlama əməliyyatları səbəbiylə qidalarda zərərli maddələrin ortaya çıxa bildiyinə vurğu edən Dr. Karaca, qızardılmış, duzlu, hisə verilmiş qidalar ilə nitrit, nitrat əlavə olunmuş qidalar və atəşə çox yaxın bişirilmiş kababların xərçəng riskini artırdığını söylədi.

“Mövsüm tərəvəz və meyvələri ilə quruya bilmiş, taxıllar və heyvani qidaların (yumurta, yağsız pendir, qatıq) isə xərçəng riskini azaltdığı, edilən araşdırmalarda təyin olunmuşdur” deyən onkoloq Karaca, xərçəngdən qorunmada təsirli olacaq bəslənmə təkliflərini belə izah etdi:

Xərçəngdən qorunmaq üçün bunlara diqqət

1. Kafi və balanslı bəslənilməli, paylarda 4 qida qrupundan yeməklərin iştirak etdiyi balanslı menyular hazırlanmalıdır.
2. Gündə ən az 5 boşqab tərəvəz və ya meyvə istehlak edilməlidir. Ən az 2 boşqabı yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər və ya portağal, limon kimi sitrus bitkiləri olmalıdır.
3. Rəfinə taxıllar və saf şəkər yerinə, tam dənəli taxıllar seçilməlidir.
4. Hər gün qırmızı ət yeməməli; balıq, toyuq, tərəvəz və quru paxlalılar istehlak edilməlidir.
5. Mangal, qril və yanmış ət yeyilməməlidir.
6. Yağ qəbulunun azaldılması üçün yeməklər az yağla bişirilməli, ət yeməkləri yağ əlavə olunmadan öz yağları ilə bişirilməli, qızartma, qovurma kimi bişirmə üsulları yerinə; qaynatma, sobada bişirmə üsulları seçilməlidir.
7. Kolbasa, sosiska kimi işlənmiş ət məhsulları ilə hazır souslar yeyilməməlidir.
8. Siqaret və spirt istehlakından qaçınılmalıdır.
9. Yaşılçay, brokoli, pomidor, qoz, kivi kimi xərçəngə qarşı qoruyucu olduğu bilinən qida və içkilər istehlak edilməlidir.

  BÖLMƏYƏ AİD DİGƏR XƏBƏRLƏR